3.2.2008

Helmeilypöytä - Beading table

Ihanaa! Nyt minulla on oma helmeilypöytä, ei tarvitse vallata olohuoneen pöytää. Hienoa, kun on käsistään kätevä mies! Olkkarin nurkasta löytyi vielä sen verran tilaa, että siihen sai mittojen mukaan rakennettua tällaisen. Kansi puuttuu vielä, kun saranat ovat hukassa. ,-) Pakkelit ja maalit pöytä saa joskus kesällä, kun säät lämpenevät ja minulla on aikaa moiseen puuhaan.




Wonderful! Now I have my own beading table, so I don't have to scatter everything around the living room table any more. It's so nice to have a handy husband! There was just enough room for a small table in the livingroom corner, so he made this for me. The lid is still missing, 'cause the hinges are misplaced somewhere. ,-) The table is quite "raw" now, because I can't paint it yet (it's too cold and wet outside), but I'll do it during the summer.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

O_o A)Tuollaisia EI saa näyttää julkisesti! B) Tuollaisia EI saa näyttää julkisesti C) Mä haluun kans tuollaisen!!!! D) Miten kätevä tuollanen onkaan!!! Ihan oma pöytä helmeilemiseen!!! W-A-U! Mä oon ihan VIHREE!!!

Patina kirjoitti...

voi tuohan on mainio idea helmipöydäksi... hmmm... pitäisiköhän vähän minunkin vihjaista miehelleni... :)